Monday, June 14, 2010

i am a future teacher :)

alhamdulillah.penantian aku selama ini akhirnya terjawab jua,permohonan perguruan kplspm diterima.aku diterima untuk sambung belajar dalam ijazah serjana muda pendidikan di institut perguruan temenggong ibrahim dalam kursus bahasa melayu pendidikan rendah.perasaan??pehhh.jgn tnye laa bhaii.gumbira gler tahap guling r!!aku mmg harap sgt dpt maktab coz aku rse mcm xley nk go on ngn foundation law aku.pehhh.syokk gler doe!!huhuhuu

parents??ayah aku nanges beb.mcm bersyukur gler bile dy dpt taw aku dpt msok maktab.ibu aku??dy pn lbey kurang mcm ayah aku jgk.huhuu.aku sndry bersyukur dpt maktab neh.sbbnye??aku xya laa nk susakn fmly aku sbb evry month aku dpt elaun.slaen uh,sbb mktb uh dkt sgt ngn uma.hehehee.bole blek uma slalu.no more homesick.hehehee.

bile maw pegi??melalui surat tawaran yg aku dpt,aku kne lapor diri 28 jun 2010.wahh!!xlame lg an??tggal 2mggu jek ag.emm.mybe aku berambos dari uitm nie jumaat nie kot.parents aku punggot aku kt sni.huhuu.mcm sdey jek nk tggalkn classmate,especially nye roomate aku.aisha nazura,syazlyn ermieza n noor syamimi.dan tidak dilupakn nur afifah,iaitu manusia yg mcm xde bilik yg membina setinggan kt bilik aku.huhuhuu(jgn mara).SAYANG KORANG SGT2 LAA!! :)